poniedziałek, 30 czerwca 2014

ReadWeek vol. 2

Mamy wakacje - więc dużo więcej czasu na wszystko, czytanie również. Więc żeby zmobilizować się już na starcie, postanowiłem wziąć udział w akcji organizowanej przez Kobrę z bloga Secret-Books. Zimą tego roku zrobiła ona pierwszy ReadWeek, w którym jednak nie mogłem wziąć udziału. Ale już od jutra rusza druga edycja tego wyzwania - a na czym to polega? Po prostu w ciągu tygodnia mamy przeczytać jak najwięcej. Wszystkie szczegóły poznacie tutaj, w poście Kobry.


Ja podsumuję całą akcję dopiero po jej zakończeniu, ale Kobra będzie codziennie wstawiała filmik o tym, jak idzie jej czytanie, więc jej poczynania będziecie mogli śledzić na bieżąco. Od razu mówię: nie są to żadne wyścigi, konkurs czy coś w tym stylu - to po prostu forma zabawy i motywacja do czytania. A skoro na takie coś mam czas, to czemu nie? ;) Jeśli chcecie, to również możecie w ReadWeeku wziąć udział - wystarczy zgłosić się w komentarzu pod postem Kobry, który podlinkowałem wyżej. 

 I z mojej strony to już na tyle. Zachęcam was do brania udziału w tej akcji, jeśli tylko macie czas i ochotę. Cześć!

Grafika pochodzi z bloga Kobry.

1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszę, że nie będę brnęła przez to wyzwanie sama :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń