sobota, 22 marca 2014

Wyniki konkursu (po)urodzinowego!

Cześć, cześć! Przez kilka ostatnich tygodni w prawym górnym rogu strony mogliście zobaczyć baner konkursowy, a po kliknięciu na niego przenosiło Was do postu z konkursem. Do wygrania były 3 książki, a żeby je zgarnąć, wystarczyło mnie przekonać, że to właśnie do Was powinna trafić dana nagroda. Zadanie wydawało mi się dość proste i fajne, niestety jakoś ilość zgłoszeń nie dopisała, co trochę mnie smuci, bo czytałem wszystkie pozycje, które znajdowały się w puli i przy każdej z nich bawiłem się bardzo dobrze. No nic, przejdę może do wyników: Korona śniegu i krwi Elżbiety Cherezińskiej wędruje do Dominiki Fijał, a Panowie Salem Roba Zombiego i B. K. Evensona do Cassiel! ;) Gratuluję! Po World War Z Max'a Brooksa niestety nikt się nie zgłosił, więc w najbliższym czasie postaram się zorganizować kolejny konkurs - z tą właśnie pozycją. Do zwycięzców za chwileczkę wyślę mejle z informacją o wygranej, a Wam życzę miłej niedzieli!


 Do posłuchania. :)

Cześć, pozdrawiam, Rafał!

1 komentarz: