poniedziałek, 24 lutego 2014

KONKURS (po)urodzinowy!

Wielu z Was pewnie nie wie, ale 5 stycznia wypadła pierwsza rocznica mojej tutejszej działalności. Tak, rok. Nie mam pojęcia, jakim cudem to już ponad rok, no ale jakoś mi się udało. Nie pisałem żadnego "postu urodzinowego", bo nie widzę w tym sensu. Większość takich wpisów wygląda identycznie i pewnie każdy już się ich naczytał na różnych innych blogach. Oczywiście, bardzo się cieszę z tego, że aż tyle udało mi się wytrwać (co prawda z przerwami, no ale...), tyle że nie chciałem tego "świętować" w ten sposób - po prostu, niet. Ale kiedyś tam obiecałem, że z tej okazji będzie konkurs - jest koniec lutego, ale konkurs jest? No jest! ;)


Do wygrania są trzy książki: Korona śniegu i krwi Elżbiety Cherezińskiej - bardzo dobra powieść, której akcja rozgrywa się w Polsce w czasach rozbicia dzielnicowego, jest walka o władzę, potyczki, romanse, knowania, a także szczypta magii i dawnych legend. Mówią, że nasza Gra o Tron - tyle, że tutaj te wydarzenia były prawdziwe. Jedna z moich ulubionych powieści, którą i Wy macie teraz szansę zgarnąć! Drugą pozycją jest World War Z Max'a Brooksa - zombistyczne reportaże, czyli ciekawa forma, masa wciągających historii i oczywiście umarlaki. Również świetna książka. A jeśli macie ochotę na jeszcze coś innego, to możecie się zgłosić po... Panów Salem Roba Zombie'go i B. K. Evensona. Demoniczny horror, który na pewno urozmaici Wam wieczór. A co trzeba zrobić, aby wygrać te książki? Wystarczy mnie przekonać, że dany tytuł ma trafić właśnie do Ciebie! Jak to zrobisz? To już nie moja sprawa... :p Możesz napisać, narysować, wyrzeźbić, ulepić... Cokolwiek, byleby przeciągnąć mnie na swoją stronę. ;) 

Krótki regulamin:
1. Zgłosić można się po jedną pozycję (no dobra, dwie też, ale wtedy musicie mieć naprawdę spore powody, żeby wygrać :p). Dla jasności - jedna pozycja = jedno zgłoszenie, dwie pozycje = też jedno zgłoszenie. 
2. Konkurs trwa od dzisiaj (24.02.2014r.) do 17 marca 2014 roku włącznie. Późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę. 
3. Forma pracy jest dowolna, jak już wcześniej pisałem. Prace możecie przesyłać w komentarzach lub na mejl (rafineria12@o2.pl). 
4. Wyniki ogłoszę do pięciu dni od zakończenia konkursu. Skontaktuję się także ze zwycięzcami, dlatego przy pracy wysłanej w komentarzu na dole proszę o dołączenie adresu mejlowego. Paczek nie wysyłam poza teren Polski. 
5. Można udostępnić informację o konkursie lub wstawić baner na swojego bloga, a także polubić stronę Wydawnictwa Zysk i S-ka na Facebooku oraz stronę Far from home


Za ufundowanie nagród serdecznie dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka.

Tak więc czekam na zgłoszenia i życzę miłej zabawy! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz