wtorek, 24 grudnia 2013

Życzenia świąteczne i akcja Sztukatera


Mikołajowa czapeczka na nagłówku wisi już sobie od początku grudnia, była 6, jest do teraz, bo w końcu dzisiaj Wigilia! Dom wysprzątany? Stół nakryty? Potrawy gotowe? Zakładam, że tak, u mnie ta przedświąteczna gonitwa trwa już od niedzieli. Ja muszę jeszcze dokończyć porządki i będę mógł spokojnie, bez żadnych spraw do załawtienia zasiąść do stołu i jeeeść! :3 O tak, ryby, pierogi i barszcz, na to się czeka cały rok. :3 No i oczywiście na prezenty! :D Podzielcie się informacją co dostaliście, chcielibyście dostać... Same książki, czy może coś jeszcze? Ja w tym roku chciałbym tylko (lub może aż? :p) Ziemiomorze w nowym wydaniu i box z serią Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. :3 Wszystkie zdobycze będą w stosiku pod koniec miesiąca, będą też tam książki zdobyte w listopadzie, bo były tylko 3 i nie robiłem żadnego wpisu o nich, bo tak o trzech pozycjach to żadna frajda. Ale po grudniu na pewno będzie co oglądać. ^^ Ok, wracając do tego, że jest Wigilia... Wigilia Bożego Narodzenia, czyli okazja do złożenia Wam życzeń! A że jest was już 100 na Bloggerze i 150 na Google+, to mam komu je składać i bardzo Wam dziękuję za zaobserwowanie mojego bloga, bo cieszy każdy czytelnik! :) Życzę Wam: Świąt wymarzonych. Spędźcie je tak, jak Wam to odpowiada, z dala od problemów i zmartwień. Cieszcie się wolnym, prezentami i jedzcie, jakby miało nie być jutra! :D Wszystkiego dobrego!

A tutaj macie pewną akcję, którą organizuje Sztukater. Poczytajcie co i jak, dajcie znać znajomym - może ktoś właśnie czegoś takiego w te Święta potrzebuje! ;)

***


Cześć, pozdrawiam, Rafał!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz