czwartek, 7 lutego 2013

Stosik #01 - Luty

Witam serdecznie czytelników! Wreszcie publikuję ten mój pierwszy stosik, wstawiłbym go wcześniej, jednak czekałem na dwa tomy "Malowanego Człowieka", które, jak się okazało dojdą znacznie później niż się spodziewałem. :/ 
Ale cóż, nic się nie stało, pokazuję to, co udało mi się upolować w styczniu, zobaczcie: 


No więc, od dołu: 
~"Upadek Smoka" Peter F. Hamilton - zakup własny
~"Grillbar Galaktyka" Maja Lidia Kossakowska - j. w.
~"Wilkozacy: Wilcze prawo" Rafał Dębski - j. w.
~"Wilkozacy: Krew z krwi" Rafał Dębski - też zakup własny, książka kupiona lekko w ciemno, nie przeczytawszy tomu I, ale mam nadzieję, że nie pożałuję
~"Samozwaniec" tom II Jacek Komuda - tak! wreszcie dorwałem drugą część, czytam ją teraz - do tej pory bomba
~"Pustynna Włócznia" księga I Peter V. Brett - dostałem od kolegi, jednak jeszcze nie przeczytana, bo najpierw musi do mnie dojść "Malowany Człowiek" 
~"Pan Tadeusz" Adam Mickiewicz - szkolna lektura - postanowiłem sobie, że w tym roku będę czytał wszystkie książki, które każe moja pani z polskiego, zobaczymy co z tego wyjdzie :)
~"Balladyna" Juliusz Słowacki - również lektura szkolna
No, troszkę tego mam, zobaczymy czy uda mi się wszystko przeczytać, ale od jutra zaczynam ferie, więc mam nadzieję, że zdążę wszystko 'ogarnąć' w lutym. Najtrudniej chyba będę miał z kochanym trzynastozgłoskowcem...
Gdy jakąś książkę przeczytam, to oczywiście wstawię recenzje (oprócz lektur szkolnych ma się rozumieć).

A tan z innej beczki, to mamy dzisiaj tłusty czwartek!
Ile pączków/faworków dzisiaj zjedliście? Przyznać się! ;)
Ja wsunąłem 7 i mam dość pączków chyba na cały okrąglusi rok...

Cześć, pozdrawiam, Rafał.

3 komentarze:

  1. Balladyna jest dosyć ciekawą lekturą. :)
    Możesz zajrzeć na tego boga i zaobserwować go??
    http://stronaslonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj mi "Pustynną włócznie" i "Grillbar..",proszę xD Świetny stosik,stąd czytałem tylko Balladyne i powiem,że wcale nie jest taka zła ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam nic z tego :D
    Ja też zjadłam 7 pączków, chciałam zjeść osiem, ale zabrakło w domu a o 22 nie będę zasuwać do sklepu. :p
    Ogólnie to fajny blog, widzę, że lubisz książki tak samo jak ja. Jestem na tym blogu pierwszy raz, ale obiecuję, że będę go odwiedzać.
    Ja też prowadzę bloga, tylko, że to z opowiadaniem o dziewczynie, która na obozie razem z nowopoznanymi nastolatkami odbywa przygodę życia (coś podobne do fantasy). Na razię zaczynam więc proszę o cierpliwość :)
    pierwszyblogwioli.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń