poniedziałek, 21 stycznia 2013

"Baśniobór" Brandon Mull

"Baśniobór" Brandon Mull 
Witam serdecznie czytelników! "Baśniobór" to pierwsza książka z pięcio-tomowego cyklu o tej samej nazwie. Jest to lektura 'dla dzieci', jednak podczas czytania jej wszyscy się nimi stajemy. (:


Głównymi bohaterami powieści jest rodzeństwo: starsza, rozważniejsza Kendra i młodszy, lekkomyślny Seth. Mają oni spędzić wakacje u dziadków, jednak zbytnio im się to nie uśmiecha. Dziadek wita ich mnóstwem zakazów i ostrzeżeń. Lato dla tych dwojga wydaje się być skazane na nudę. 
Wkrótce dzieci przekonują się, że mogą to być najlepsze wakacje w ich życiu. Na jaw wychodzi bowiem największy sekret ich dziadków - są opiekunami tajemnego rezerwatu dla magicznych stworzeń o nazwie Baśniobór.
Rodzeństwo łamie zakaz dziadka, który zabrania im zbliżać się do lasu. Nie wiedzą, że robiąc to, uwolnią pradawne siły zła, którym będą musieli się przeciwstawić. Czy pokonają zło i w Baśnioborze na nowo zapanuje ład i porządek?
Zobaczycie, jeśli przeczytacie.

Książka dla mnie jest naprawdę dobra. Czytanie jej sprawiło mi mnóstwo radości, przeniosłem się w świat wróżek, satyrów, trolli i czarownic. Stałem się małym szkrabem, który jest w stanie uwierzyć we wszystkie magiczne istoty.
Tą pozycję gorąco wszystkim polecam! Nie ważne czy macie 20 lat, czy może 10, książka i tak przypadnie wam do gustu.
=====
Dawno żadna książka nie sprawiła mi tyle przyjemności! Żałuję tylko, że nie mogłem jej przeczytać, kiedy byłem dzieckiem.
Christopher Paolini, autor "Eragona"
=====
Wydawnictwo: W.A.B.
Tytuł oryginalny: Fablehaven
Liczba stron: 336
Oprawa: miękka (ze zdjęcia)/ twarda
Cena z okładki: 29,90 zł
=====
Moja ocena: 7/10
=====
Wspominacie często czasy dzieciństwa? Książeczki, które czytywali wam rodzice, bądź dziadkowie (jak w moim przypadku), bajki, jakie wtedy oglądaliście, kolegów z tamtych lat, itd...
Mi ostatnio zdarza się to dość często, oh, starzeje się. ;( 
Cześć, pozdrawiam, Rafał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz