środa, 9 kwietnia 2014

Stosik #12 - Marzec 2014

Hejo! Mało się ostatnio tutaj odzywam, ale mam tygodnie obfitujące w masę pracy i obowiązków, które trochę gaszą moje życie literackie - mało mam czasu na czytanie, a często jestem zbyt zmęczony, żeby napisać jakiś post, chociażby o serialu. Zapomniałem nawet o podsumowaniu marca i stosiku z tego miesiąca, czas więc najwyższy to nadrobić - to pierwsze pojawi się na dniach, dzisiaj jednak czas na pokaz książek, które wzbogaciły moją biblioteczkę w marcu: 

Na zdjęciu nie ma książki Brandona Mulla Pozaświatowcy. Świat bez bohaterów, bo jest upchnięta na półce i już nie chciało mi się jej wyciągać. A kupiona za ok. 20 zł w Arosie, bo mieli urodziny, a przy okazji spore promocje. ;) A teraz normalnie:
  • Nowicjuszka, Trudi Canavan - tak samo jak Pozaświatowcy; pierwszy tom był średni, ale chcę poznać ciąg dalszy tej historii
  • Las Zębów i Rąk, Carrie Ryan - jw.; od dawna chciałem przeczytać coś z PK, wypadło na tę pozycję 
  • Cień i kość, Leigh Bardugo - tu też promocyjny Aros oraz chęć na książkę z tego wydawnictwa 
  • Wojna cukierkowa, Brandon Mull - od Foksala do recenzji
  • Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier, Brandon Mull - jw. 
  • Niezgodna, Veronica Roth - zakup własny; właśnie kończę i jest całkiem, całkiem
  • Noe. Za niegodziwość ludzi, Noe. Wszystko, co pełza po ziemi, Noe. I wody spadły na ziemię, Darren Aronofsky, Ari Handel i Niko Henrichon - zakup własny; 3 części dobrego komiksu, brakuje ostatniej; przeczytane, byłem też na filmie (Noe. Wybrany przez Boga), ale chyba jednak wolę komiks.
Na zdjęciu nie ma też mojej niedawnej lektury, Folwarku zwierzęcego George'a Orwella, więc powiem tylko, że bardzo mi się podobała i jeśli ktoś jeszcze nie miał z nią styczności, to polecam to zmienić! ;> 

Z mojej strony to już na tyle, napiszcie, czy coś stąd już czytaliście lub chcecie przeczytać... ;)


Miłej reszty tygodnia! 

15 komentarzy:

  1. "Nowicjuszkę" czytałam, nie zrobiła na mnie wrażenia. Być może dlatego, że czytałam tę sagę po innej - "Pieśni lodu i ognia", tak więc... :) Wydawała mi się taka prosta i banalna. A zazdroszczę Ci książki "Las zębów i rąk" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gildia magów" faktycznie była trochę banalna i na dodatek często wiało nudą, ale słyszałem, że "Nowicjuszka" i "Wielki Mistrz" są już lepsze. A klimat mi się spodobał, więc postanowiłem przeczytać resztę. :)
      Też bardzo chcę przeczytać tę książkę, ale póki co naprawdę nie mam czasu, ale jak tylko maj i kwiecień miną, to na pewno to nadrobię. ^^

      Usuń
  2. Nowicjuszka mi się podobała bardziej niż Gildia magów, ale ogólnie seria wydaje mi się mało mabitna aczkolwiek pryzjemna i lekka. Szybko się czyta :) Cień i kość mam w dalszych planach, a Niezgodną chyba sobie jednak odpuszczę. Miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Niezgodną" przeczytałem i jest całkiem fajna, ale raczej nie spodoba się wszystkim.
      A dziękuję ;)

      Usuń
  3. Tylko pozazdrościć. Przyjemnej lektury

    OdpowiedzUsuń
  4. Podebrałabym książki od Papierowego Księżyca *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej listy nie czytałam niczego, niestety. Jednak mam dużą ochotę na "Las zębów i rąk".

    Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo chcę przeczytać tę książkę. :)

      Dzięki!

      Usuń
  6. Czytałam Nowicjuszkę - coś w niej jest .
    Las zębów i rąk - dopiero planuję
    Niezgodna - mam na półeczce oraz przeczytałam - rewelacja! Czekam, aż oglądnę film
    Cień i kość wypożyczyłam z biblioteki także czeka na półeczce :)

    Pozdrawiam ^^
    http://swiat-w-dloniach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję wybrać się na film, tylko muszę jeszcze sprawdzić kinowe repertuary, żeby mi godzina pasowała.

      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cień i kość wow wow. Czytaj więc to ^^. Widzę z tyłu Siewcę! O, i dodałeś tę muzyczkę z tego filmiku o samolotach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no :D Bardzo ładne zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja fioletową Wojnę Cukierkową wygrałem w jakimś konkursie, także czekam na Twoją recenzję, bo ja sam chyba nieprędko przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń