środa, 15 maja 2013

Stosik #04 - Wakacji!

Hej!
Aaaaa! Czy tylko ja mam już dość? Matmo, spłoń na stosie (chemie zgarnij przy okazji). [*]
Przynajmniej trafił mi się wolny tydzień! :3 Szkoła na EuroWeeku w Kotlinie Kłodzkiej, a ja w domciu się lenię. Po pierwsze nie chciałem jechać, po drugie w tym tygodniu się bierzmuję, więc wycieczka odpada. :3 I w sumie teraz zaczyna mi się już laba na całego, bo jestem po porannym konkursie z historii (Wiek Polskich Powstań) i czilałt evryłer, bo do jutra nie muszę się niczym przejmować. ^_^ Ględziłbym Wam tutaj jeszcze trochę, ale pewnie nikogo to nie obchodzi i wszyscy chcą zobaczyć moje nowe nabytki. :3 

A więc jak zawsze, od dołu:

~"Kongres Futurologiczny. Opowiadania Ijona Tichego"; "Solaris"; "Szpital Przemienienia"; "Pokój na Ziemi" Stanisław Lem - śliczne, śliczne wydanie, książki zdobyte za jedyne 15 zł sztuka na Krakowskim Przedmieściu we Wawie 
~"Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy" Janet Evanovich - odkupione od Aithusy :3
~"Tajna misja Hipoteusza Grippy i gadatliwego psa Artakserksesa" Władysław Orłowski, Witold Maciej Orłowski - antyk, wygrzebany na strychu - zapowiada się całkiem dobre sf
~"Zaginiona Dinotopia" Alan Dean Foster - antyk, nie mogłem się powstrzymać :3, z finty
~"Władcy Samotności" Marvin Kaye, Parke Godwin - antyk, klasyk jako antyutopia, już trochę poszukiwany, a znaleziony bardzo tanio na fincie
~"Czarny Pergamin" Rafał Dębski - kolejna książka tego autora do kolekcji, również bardzo tanio z finty
~"Dreszcz" Jakub Ćwiek - zakupiony na -30% w Matrasie, miałem być też niedawno na spotkaniu autorskim z Ćwiekiem, ale niestety nie wyszło :c, książka już przeczytana
~"Baśniobór. Klucze do więzienia demonów" Brandon Mull - ostatnia część serii, którą bardzoo lubię, kupiona w Matrasie na -25% 
~"Legenda. Rebeliant" Marie Lu - pożyczona od kolegi, już przeczytana i opisana na blogu :3  


A na lewo widzicie jeszcze epicką zakładkę do książki, którą również udało mi się bardzo tanio pozyskać na fincie! :3 



I cóż, z mojej strony tyle. :3 Piszcie co tam u Was, chętnie się dowiem. ;> 
Dzisiaj wieczorkiem idę się bierzmować (piniądzory, piniądzory!), więc wrażenia mam zapewnione (-.-)! Także nie martwice się o mnie i nacieszcie wzrok smoczą zakładką. ^.^

Przypominam, że zawsze możecie mnie pytać na ASSKU, śmiało. :3 

Cześć, pozdrawiam, Rafał.


13 komentarzy:

  1. Rebeliant też będzie u mnie w majowym stosiku :3 Zazdroszczę wszystkich powieści sci-fi, bo ja jakoś nie mogę się zebrać, żeby poszukać czegoś ciekawego w bibliotece... Miłego czytania!

    (A zakładka przemegazajefantastyczna <3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, no to czekam na twój stosik! :3
      No sci-fi to jest coś, "Ciemna strona Słońca" T. Pratchetta, którą teraz czytam jest MEGA póki co, tacy Jetsonowie (nie wiem czy dobrze to napisałem) w wersji książkowej - tzn porównywalny klimat. :3
      Dzięki! :)

      (A no też mnie jara. <3)

      Usuń
  2. Hehe. Jak ty pięknie nazywasz kradzież :D
    Spoko, spoko. Nam w kwietniu mówili: "No. teraz jeszcze kujcie, dajcie z siebie wszystko, napiszecie testy i już luz do wakacji". A ja się pytam do cholery gdzie ten 'luz' jest?!
    Stosik fajny.Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ej, znalazłem ją! Ale spokojnie, oddam. :3
      Luz? Luzu nie ma. Co ty się wczoraj urodziłaś?
      Dzięki. :)

      Usuń
  3. Widzę parę fajnych pozycji,które z chęcią bym Ci podkradła, ale że jestem kulturalnym człowiekiem, więc tego nie zrobię. A zakładka jest po prostu cudowna, gdyż uwielbiam smoki, bo gdyby nie było tam smoka, to już by nie była taka cudowna :)
    Pozdrawiam matra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam smoczą fobię po "Eragonie", ale jakoś nie umiem znaleźć innej równie dobrej smoczej serii. :c

      Usuń
  4. Ładny stosik xd. Chce Ci się tyle czytać?! o.O Zakładka *_*. Może kupię którąś z nich ^^.

    Zapraszam na Mojego bloga z opowiadaniem: http://days-are-numbered.blogspot.com/ i jeśli Ci się chce wyraź opinię na jego temat w komentarzu :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. :) Jasne, że mi się chce, tylko nie zawsze mam na to czas. :/

      Jak znajdę chwilkę czasu to na pewno zajrzę. :)

      Usuń
  5. Z książek kojarzę jedynie Baśniobór (z tytułu) i nazwisko Lema (chociaż książek nie miałam okazji czytać). Hm... U mnie w mieście też bym musiała poszukać jakichś wyprzedaży! Może coś akurat fajnego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baśniobór polecam poznać nie tylko z tytułu! :3
      A na wyprzedaże wybierz się koniecznie. :3 Tak z mojego doświadczenia: omijaj Empik, bo drożyzna okropna, ale zaglądaj do Matrasa - często mają fajne promocje typu -25% albo 2 książki w cenie 1. :) Jeśli masz w okolicy jakiś antykwariat to też koniecznie go przetestuj. :3 Lokalne księgarnie również mogą mieć jakąś sezonową promocję, także tam też zapoluj. :)
      Tyle wiem z mojego 'doświadczenia', trochę trzeba pochodzić, ale się opłaca. :3

      Usuń
  6. Czekam na recenzję Baśnioboru, bo to moja ulubiona książka. Co do reszty nie jestem przekonany, ale może dasz radę mnie zachęcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny stosik, podkradłbym Lemów, Dreszcza oraz zakładkę, która jest cudna :) I rób recenzję tego "Baśnioboru” bo kolega wyżej się nie może pewnie doczekać ;)

    Zapraszam także na mojego bloga jeśli masz czas: http://zzyciafantastycznychswiatow.blogspot.com/
    No nic, a na koniec pozdrawiam i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, jeśli tak chcecie, to napiszę recenzję "Baśnioboru" - chociaż oprócz 1 tomu żaden nie jest zrecenzowany, ale to najwidoczniej nikomu nie przeszkadza. :) "Baśniobór" zostawiłem sobie jakoś tak na początek lipca, więc za jakiś czas coś o nim napiszę. :)

      Ok, chętnie wpadnę. :3

      Usuń